poniedziałek, 16 czerwca 2014

Chabry.


3 komentarze:

  1. Od czasu do czasu zaglądam tu - Twoje zdjęcia są charakterystyczne i interesujące. Zbyt słabo fotografuję, by móc je należycie docenić, ale odczuwam, że jesteś przepełniona melancholią (smutkiem?), kochasz cień. Brakuje mi promieni słońca, witalności, energii - gdybyś zechciała, potrafiłabyś je oddać. Czekam na zdjęcie, które pobudzi mnie do życia od samego rana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniko :)

      Powiem tak : szukam światła w cieniu :) Moje zdjęcia nie są wynikiem ani melancholii, ani smutku. Wręcz przeciwnie, gdy wybieram się na zdjęcia jestem bardzo podekscytowana i zawsze z radością czekam na chwilę wolnego czasu :) Ale rozumiem o co Tobie chodzi. Taki mam styl, taka lubię kolorystykę, ale tez nie jest to reguła :) Szukałam czegoś innego i tak mi się właśnie podoba. Ale! :) Specjalnie dla Ciebie kolejne zdjęcie :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń