poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Kolorowy dywan.




5 komentarzy:

  1. Jak ty to robisz?
    Czuję się jak w bajce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram pierwsze, bardzo ładne kolory i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie cieszę, że sie podoba :) Dziękuję Wam za miłe słowa :) Fajnie, że tu zaglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez przypadek znalazłam się na Twoich stronkach, które bardzo mnie zauroczyły..
    Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.
    Więc:
    Więc chodź pomaluj mój świat
    Na żółto i na zielono
    Niech na niebie stanie tęcza
    Malowana Twoją kredką
    Więc chodź pomaluj mi życie
    Niech świat mój się zarumieni
    Niechaj mi zalśni w pełnym słońcu
    Kolorami całej Ziemi
    Tak, tak, wiem trochę zmieniłam słowa, ale niebieski nie jest moim ulubionym kolorem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń