czwartek, 8 września 2011

Koncertowo :)

W ubiegły piątek miałam okazję być na charytatywnym koncercie, na którym wystąpił Zakopower jak główna gwiazda wieczoru. Nie przepadałam za ich twórczością, chociaż teraz bardzo mi się spodobało. Grali równe dwie godziny, naprawdę widać, że się przyłożyli do tego występu. Jeśli ktoś był fanem to musiał być mega zadowolony :)
A moje odczucia ? Muzyka fajna, ciekawe połączenie instrumentów, chyba ich trochę nie doceniałam. Naprawdę trzeba to przyznać, że występ był świetny.
A przy okazji udało mi się wepchnąć pod scenę i w grupie piszczących fanek popełnić kilka fotek, przystojnego wokalisty :)


4 komentarze:

  1. prawie sama bułecka :)
    ale zdjęcia naprawdę fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. a bo bułecka była najsmaczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczegolnie przypada do gustu zdjecie nr 2 i nr 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynka ma coś w sobie, to prawda jedno z "mocniejszych" zdjęć. Również dobrze wyszło zdjęcie 6 - fajnie zagrało światło i 7 chociaż przydało by się lekko szerzej. Generalnie świetny zestaw zdjęć. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń