sobota, 6 sierpnia 2011

Zamek Ogrodzieniecki w Podzamczu

Tam trafiliśmy jadąc po drodze z Krakowa. Piękne miejsce. Chyba najpiękniejsze i najbardziej okazałe ruiny zamku jakie w Polsce widziałam. Oczywiście wstęp płatny, ale warto to zobaczyć co jest środku. Dotarliśmy tam tuż przed zachodem słońca, więc poza nami nie było w zamku prawie nikogo. Można było swobodnie robić zdjęcia. Niestety trochę dokuczał mi lęk wysokości bo trzeba było się wspiąć tu i tam, ale ja dla zdjęć to się nawet wspinać będę:) Z niewielką pomocą ale byłam wszędzie tam gdzie było ciekawie ale i wysoko :) Niestety do Muzeum Zamkowego i Sali Tortur nie udało nam się wejść, bo było już za późno. Chociaż ja średnio lubię takie dodatkowe "atrakcje".
O zamku można poczytać tutaj, a poniżej to co udało mi się sfotografować.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz